ThX KaY ^_^


Assalamualaikum semua !!! ( Ceh , terlebih alim pulak ari nie ) Ahaha LOL ... Korang aku nak ucapkan berbanyak terima kasih kat Anis Nabilah sbb tlg decoratekan blog aku nie ... Walaupon x secantek blog awk , aku rasa happy gile .. Thx yaaa !!!! Btw , tadi kat sekolah ade penggambaran untk murid tahun 6 ( kena pakai jubah , jubah tu besar gile kottt ) !!! Malu gile masa amik gambar secara individual .. huhu , macam manalah muka aku nanti ye .. Yayyy !!!! Esk ade hari kanak 2 .. Cikgu ckp kan kanak 2 tu dari baby sampai ke tahun 6 !!! Dalam hati aku cakap " Owh , yeahhh !!! Aku masih kanak 2 ... ahaha , aku mmg x matang lagi .. Well , tgk org lah ! Lol , gurau jerr .. Klah bye u alll and anis nabilah kerana sudi membantu :)


2 comments: